m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (28):

 
There are mosques, from whom mezuini, strengthened głosnikami installed on minarets are calling Muslims to prayers Stronghold on wzgorzu, I didn't reach her, it was over 40 C but the only way which there is leading aren't sending sie for a drive in a car; - ( sa also Orthodox churches it is a fragment of thousand famous for it of windows
around Beratu, on gentle slopes they spread sie olive groves : -) there is a civilization - DHL, offices podrózy Osum river, the kilknaście of kilometres behind Beratem is swimming already in the canyon
fragments of the basilica from XVI in city (about 60 tys. of people) there is a sennne in spite of a lasting still tourist season, I could only see one organized grupe from UK and 2 German families
on second strone it is possible to get or with this bridge (it is worthwhile because on the other side sa excellent bars) very river at this time of the year isn't specially attractive and unfortunately quite a lot of rubbish is swimming in it or with much older bridge with this bridge zreszta I marched to the other side in order in some bar to consume something good i... I don't know whether well it is visible, just in case powiekszyłem it being interested in a fragment
in broad daylight, practically beneath the bridge, in front of people's eyes, I lost appetite unfortunately such wild boars a sie can see junkyards in entire Albania, he is of them more niz of famous bunkers 

cdn,

the closest galleries:

 
Bałkany cz.  14 - Berat:  miasto tysiąca okien.
1pix użytkownik wmp57 odległość 0 km 1pix
Bałkany cz. 13 - Berat:  twierdza.
1pix użytkownik wmp57 odległość 1 km 1pix
Berat –  Miasto Tysiąca Okien
1pix użytkownik doracz odległość 1 km 1pix
7000 km,  7 państw i miesiąc w podróży (16)  Bałkany 2013
1pix użytkownik irasek_palownik odległość 1 km 1pix
Albania - Berat
1pix użytkownik marioli odległość 1 km 1pix
VeloTour 2014 : Albania
1pix użytkownik artcze odległość 2 km 1pix

comments to the gallery (10):

 
dispar użytkownik dispar(posts:5295) dodano 29.08.2010 08:18

19 i 27 dość podobne.

zibid użytkownik zibid(posts:2267) dodano 04.07.2010 09:28

Jest potencjał w tym miejscu
Galeria zachęca do odwiedzin - od zdjęcia 24 przyjmuje że taki tam folklor - obiektywnie pokazałeś
Pozdrawiam

mocar użytkownik mocar(posts:2587) dodano 07.11.2009 14:57

Jakoś nie zrobiło na mnie to miasto większego wrażenia .

claude użytkownik claude(posts:64) dodano 28.09.2009 12:47

Nie zdobyłem sie na liczenie okien ;-) , zdjecia z Albanii zostawilem sobie na koniec bo jest ciezko pokazac ten kraj innym osobom, ktore go nie widzialy w sposob obiektywny , smieci - sa juz teraz poteznym problemem ale najgorsze bedzie za kilka lat , to jak tykajaca juz bomba zegarowa.

magg użytkownik magg(posts:423) dodano 28.09.2009 12:24

Z liczbą okien myślę ,że nie ma przesady. Na fot.16 już można naliczyć ok 600 a to jeszcze nie jest całe miasteczko.
Rzeźnia pod mostem - ależ odpychająca scena.Chyba bardzo charakterystyczna dla tego kraju.
I tony śmieci skutecznie szpecące piękno przyrody.
NIgdy nie zrozumiem takiej mentalności.

Claude, bardzo ciekawie to pokazałeś.

claude użytkownik claude(posts:64) dodano 28.09.2009 11:38

Zawsze kazdy kraj mozna pokazac od tej najlepszej i od tej najgorszej strony - mnie w Albanii sporo rzeczy sie podobalo ale byly tez hm, zjawiska ktore mnie lekko wrecz szokowaly , nie chialbym stwarzac wrazenia ze to kraj calkiem poukladany , nie chcialbym tez ukrywac pewnych negatywnych rzeczy - starlalem sie zachowac jakies zdrowe proporcje

filmdil użytkownik filmdil(posts:1390) dodano 28.09.2009 11:21

Te kamienne budowle robią wrażenie. Pozytywny odbiór pierwszych 20 zdjęć torchę popsuła wymowa ostanich.

claude użytkownik claude(posts:64) dodano 28.09.2009 10:30

Do Albanii jeszcze wroce , mam sporo zdjec z innych czesci tego kraju ale najpierw Sofia , ze zdziwieniem stwierdzilem, ze nie ma jeszcze z tego miasta zadnej galerii

claude użytkownik claude(posts:64) dodano 28.09.2009 10:03

Albani faktycznie nie trzeba sie obawiac, sa tam oczywiscie rzeczy ktore dziwia , moze nawet szokuja ale warto zobaczyc ten kraj. Drogi maja coraz lepsze , stare remontuja, nowe buduja w tempie , ktorego moglibysmy zazdroscic.

kamila_kula użytkownik kamila_kula(posts:179) dodano 28.09.2009 09:18

Można powiedzieć, że wypracowałes już własną markę na OŚ. btw- mam coraz większe problemy, żeby nadążyć z oglądaniem Twoich galerii :). Albanię znam tylko dzięki Ismailowi Kadare i Orneli Vorpsi (skoro już wydajemy w Polsce albańską literaturę to chyba jest szansa, że przestaniemy się obawiać tego narodu;). Pozdrawiam:)

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!