m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (39):

 

the closest galleries:

 
CHINY - Xian - Terakotowa Armia
1pix użytkownik paulus odległość 0 km 1pix
Chiny cz.IX - Xi'an: Armia terakotowa.
1pix użytkownik wmp57 odległość 10 km 1pix
Chiny cz.VIII - Xi'an: Huaqing
1pix użytkownik wmp57 odległość 15 km 1pix
CHINY...CESARZ QIN SHI HUANG I JEGO ARMIA
1pix użytkownik deszcz odległość 20 km 1pix
Xi'an
1pix użytkownik pipol odległość 23 km 1pix
CHINY.Armia Terakotowa
1pix użytkownik irolek odległość 23 km 1pix

comments to the gallery (34):

 
andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 11.01.2018 21:20

Surykatka, w pełni się z Tobą zgadzam, że komercha i że te z numerkami to.....chyba oryginały ;-)
Czasami trzeba skorzystać z falsyfikatu, to mimo wszystko chyba wolałbym mniej tych żołnierzy, w gorszym stanie ale tylko orygianały. jak widać Chińczycy mieli inną koncepcję.
Dzięki za odwiedziny :-)
Pozdrówki także przesyłam,
andred

surykatka użytkownik surykatka(posts:7080) dodano 11.01.2018 21:04

Robi wrażenie wielkość tej hali i ilość żołnierzy. Co prawda inaczej sobie wyobrażałam to miejsce, ale co zrobić, dziś komercha wdziera się wszędzie. Rozumiem ,że ci żołnierze z numerkami to oryginały?
pozdrówki:)

dispar użytkownik dispar(posts:5297) dodano 11.01.2018 17:26

Sam wiem jak ciężko czasem pożegnać się z jakąś fotką.
A po trzech latach dziwimy się, że takiego gniota wstawiliśmy.
Jeżeli niosą one jakąś wartość poznawczą, to mają szansę się obronić.
Że portal bardziej podróżniczy, to wiadomo.
A jak człowiek podróżuje, to ma odpowiedni dystans do siebie samego.
Jesteś tego najlepszym przykładem.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 11.01.2018 16:10

Dispar, to że nieostre, to wiedziałem i miałem opory żeby je wkleić, ale wyszedłem z założenia, że chcę jak najwięcej pokazać nawet kosztem jakości. Ręce na starość coraz bardziej się trzęsą ;-). Nadal traktuję to bardziej jako portal podróżniczy niż fotograficzny.
Ale z tym powtórzeniem fot 19 i 39 to mnie zaskoczyłeś. Sam tego nie zauważyłem.
Dzięki za uwagi....poprawię się...tzn. postaram się poprawić ;-)
Pozdr,
andred

dispar użytkownik dispar(posts:5297) dodano 11.01.2018 15:13

7,12,25,28 - darowałbym sobie, bo nieostre.
Ostatnie już było pod 19.
Dobrze, że masz świadomość słabej selekcji zdjęć.
Ale można to zmienić.
Ja coś teraz składam. Wybierałem z 436.
Jak już miałem 50 superowych, to postanowiłem 10 wyrzucić niejako na siłę.
I to chyba dobre rozwiązanie jest.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 11.01.2018 15:04

Dispar, strach pomyśleć co jeszcze ludzie wymyślą ;-).....i jakie zrobi to wrażenie.
Dzięki za wizytę i pozdrawiam,
andred

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 11.01.2018 15:03

Mgfoto, bardzo dziękuję. Cieszę się, że kadry się podobały, a że robi wrażenie to już nie moja wina :-)
Pozdr,
andred

dispar użytkownik dispar(posts:5297) dodano 11.01.2018 11:04

Czego to ludzie nie wymyślą. Zaprawdę niezbadane są drogi ludzkich pomysłów.
Ale wrażenie jest.
pozdrawiam serdecznie:)

mgfoto użytkownik mgfoto(posts:6120) dodano 09.01.2018 00:41

Robi wrażenie i to ogromne!... Świetne kadry! Pozdrawiam :)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.01.2018 17:33

Kordula, Terakotowa Armia chyba większe wrażenie zrobiła na mnie jak ją pierwszy raz zobaczyłem w TV. Chyba zadziałał efekt pierwszego razu :-)
Nie zmienia to faktu, że zdecydowanie warto odwiedzić to miejsce.
Dzięki za wizytę i pozdrawiam POświątecznie :-)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 04.01.2018 10:58

Chińskie must see:)
Chyba na kazdym armia robi wrazenie:)
POzdrawiam noworocznie:) Urszula

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 02.01.2018 15:34

Baracuda77, masz rację.....dach, barierki....to wszystko powoduje, że inaczej patrzymy na takie miejsce.....trochę odbiera to autentyczność miejsca.
Mam nadzieję, że kolega się nie rozczaruje ale nie wiemy czego oczekuje. Przed wyjazdem warto obejrzeć takie galerie to przynajmniej będziemy wiedzieli co i jak możemy zastać na miejscu.
Dzięki za odwiedziny.
Pozdrawiam poświątecznie :-)
andred

baracuda77 użytkownik baracuda77(posts:3568) dodano 02.01.2018 15:06

Do tej pory miałam inne wrażenie o terakotowych żołnierzach zdjęcie 3. Zapewne dlatego, że się nimi nie interesowałam. Mój przyjaciel właśnie poleciał ich zobaczyć, ciekawa jestem czy nie będzie rozczarowany, ponieważ było to jego marzeniem:) Lubię takie galerie z detalami, dzięki nim można mieć większe spojrzenie na dane miejsce ;) Bardzo podoba mi się kadr 35-jest taki autentyczny, bez barierek i dachu:)
Pozdrawiam
Aga

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 31.12.2017 16:09

ak, znaczy, że się podobało? Tak to zrozumiałem :-).
Dzięki za wizytę i pozdrawiam,
andred

ak użytkownik ak(posts:5906) dodano 31.12.2017 11:15

Zazdraszczam widoków :)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 30.12.2017 21:03

Sniezka, taką replikę wielkości od kilku cm do wielkości naturalnych to można tam sobie kupić....tylko jak taką naturalną przewieźć?....ale fajnie by wyglądała w domu :-)
Wielkie dzięki za wizytę i pozdrawiam,
andred

sniezka użytkownik sniezka(posts:3297) dodano 30.12.2017 18:25

Kilka lat temu była u nas w mieście wystawa replik tych żołnierzy. Robiło to wrażenie, ale tutaj robi znacznie większe. Jak ich dużo!
Super zdjęcia i opisy z humorem. Rogale z bułki tartej - the best:)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 30.12.2017 10:41

Pipol, kto wie?......może w nocy gdzieś łażą, a potem wracają nie na swoje miejsce ;-)
Dzięki za odwiedziny i pozdro,
andred

pipol użytkownik pipol(posts:8812) dodano 30.12.2017 10:12

Z tego co ja pamiętam to trochę inaczej stali ;))))
pozdro

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 29.12.2017 20:14

Popekpawel, cieszę się, że zrobiło wrażenie....tak miało być ;-)
Dzięki za wizytę i pozdrawiam świątecznie,
andred

popekpawel użytkownik popekpawel(posts:3498) dodano 29.12.2017 08:09

Co tu dużo pisać? Robi wrażenie.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 28.12.2017 21:24

Rozmusiaki, jestem pewny, że kiedyś zobaczysz to na żywo. Zabierzesz żonę i dzieciaki do Chin i zobaczycie dużo więcej......bardzo Wam tego życzę.
Dzięki za odwiedziny i życzenia.
Pozdrawiam świątecznie i noworocznie,
andred

rozmusiaki użytkownik rozmusiaki(posts:4436) dodano 28.12.2017 19:55

Chciałbym to kiedyś móc na żywo zobaczyć .
Pozdrowionka Noworoczne !

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 28.12.2017 15:51

Lucy56, wielkie dzięki za życzenia i odwiedziny.
Pozdrawiam i także życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i wspaniałych podróży :-)
andred

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 28.12.2017 15:49

Wielkopolanka, rzeczywiście warunki do fotografowania nie są łatwe, tym bardziej, że nie używa się tam lampy błyskowej.
Dobry sprzęt z dużym ISO bez szumów jest bardzo pomocny.
Cieszę się, że zdjęcia się podobały. Dzięki za wizytę i pozdrawiam,
andred

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 28.12.2017 15:47

Wmp57, ja też lubię wspominać, także bardzo dobrze Cię rozumiem :-).
Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam,
andred

lucy56 użytkownik lucy56(posts:2732) dodano 28.12.2017 11:05

Robią wrażenie.Dobrze,że to tylko terakotowa armia😉Pozdrawiam,życząc wspaniałego N.Roku, obfitującego w kolejne ciekawe podróże.

wielkopolanka użytkownik wielkopolanka(posts:1824) dodano 28.12.2017 09:30

Piękna galeria...wspaniałe zdjęcia...wiem jak tam trudno robić....moje są nieudane a więc z przyjemnością obejrzałam....
pozdrawiam:)

wmp57 użytkownik wmp57(posts:2062) dodano 28.12.2017 09:02

Miło było powspominać.
Pozdrawiam.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 27.12.2017 22:36

Afrodyta, skoro wiesz, że się spełni tzn. plany są już bardzo konkretne :-)
Bardzo się cieszę, będziesz miała fajne wrażenia.
Dzięki za wizytę i pozdrawiam
andred

afrodyta użytkownik afrodyta(posts:4032) dodano 27.12.2017 22:09

Moje marzenie...i wiem, że się spełni :) :)
Piękna galeria.
Serdecznie pozdrawiam.

pisanka użytkownik pisanka(posts:283) dodano 27.12.2017 21:01

o tym ze jesteśmy dla nich podobni jak dwie krople wody już kiedyś slyszalem. Trochę trudno to zrozumieć. Pozdrawiam

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 27.12.2017 20:31

Pisanka, dla nas Chińczycy są do siebie podobni tak jak my dla nich.....ale ładną Chinkę zawsze odróżnię od brzydkiego Chińczyka ;-)
Terakotową Armię zdecydowanie polecam.....tak jak całe Chiny.
Dzięki za wizytę i pozdrawiam,
andred

pisanka użytkownik pisanka(posts:283) dodano 27.12.2017 18:21

To zdecydowanie jedno z miejsc w Chinach które chce zobaczyć. Każdy wojownik ma inne rysy twarzy , warto wiec pokazac ich jak najwięcej , bez obawy o monotonie... mimo ze chinczycy sa do siebie bardzo podobni.

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!