m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

1pix użytkownik bartekplk odległość 9 km 1pix

comments to the gallery (17):

nola76 użytkownik nola76(posts:6670) dodano 29.11.2017 12:40

Śnieżka tego dnia udało się z pogodą, ale w poprzednie dni było troche gorzej, deszcz, chmury i takie tam;) Tak ta ogromna płaskorzeźba to dzieło natury!:) pozdrawiam:)

sniezka użytkownik sniezka(posts:3312) dodano 27.11.2017 20:44

Piękne mieliście widoki. A tę dziewicę to natura wyrzeźbiła? Niezłe to!

nola76 użytkownik nola76(posts:6670) dodano 27.11.2017 19:06

Doracz no Słowenia bardzo piękna jest:) Żałuję, że tak krótko tam byliśmy. pozdrawiam:)

Wiesiu dzięki za odwiedziny:) Góry zawsze piękne:) pozdrawiam:)

Marcin1980 widoczki to w Słowenii są piękne, gdzie się nie ruszysz:) pozdrawiam:)

Caprio72 polecam ten piękny, mały kraj:) Jest tam wiele fajnych miejscówek do zobaczenia:) pozdrawiam:)

Ela no Ty miałaś zupełnie inną pogodę w czasie wakacji, a jak jedziesz w maju to w sumie nie wiesz do końca czego się spodziewać, czy wszędzie da się dojść/dojechać, ale na pewno jest wiadomo, że będzie mało turystów, co jest duuuużym plusem:) Ale dni krótsze o wiele i tym samym mniej czasu na oglądanie tych cudów przyrody. No ale i tak się mega cieszę, że w sumie pogodę mieliśmy przez większość dni fajną, choć deszcz nas nie oszczędził. Żałuję tylko, że dłużej nie zostaliśmy, no ale nic trzeba będzie kiedyś wrócić:) pozdrawiam:)

surykatka użytkownik surykatka(posts:7088) dodano 26.11.2017 23:37

Wiosną szlak na Slemenovą Spicę to zupełnie inna bajka, surowo tak przez ten śnieg. My mieliśmy upał, więc każdy krok na patelni to było wyzwanie :). ale u góry było już ok. dało się trochę posmażyć :). zapamiętam sobie na zaś ten szlak z kładką , bo tam nie byliśmy.
Ech, piękna ta Słowenia.
pozdrówki :)

caprio72 użytkownik caprio72(posts:989) dodano 26.11.2017 10:33

Całkiem fajne widoki z tej górki i ten skalny obraz, coś niesamowitego.
Pozdrawiam.

marcin1980 użytkownik marcin1980(posts:1917) dodano 26.11.2017 09:38

Super widoki, przyjemnie się oglądało.

wmp57 użytkownik wmp57(posts:2090) dodano 25.11.2017 21:36

Piękny wawrzynek wilczełyko, góry zresztą też ładne.
Pozdrawiam.

doracz użytkownik doracz(posts:1014) dodano 25.11.2017 18:41

Bardzo piękny spacer. Alpy Julijskie kuszą coraz bardziej. Pozdrawiam serdecznie :)

nola76 użytkownik nola76(posts:6670) dodano 24.11.2017 21:53

Popekpawel dzięki za odwiedziny:) Ja jakoś tak przedkładam naturę nad miasta;) pozdrawiam:)

Pipol ja już nie nadążam za Tobą i tymi Waszymi podróżami;) Ale tego Mangartu zazdroszczę, no ale za pierwszym razem też nie udało się Wam zdobyć szczytu z uwagi na warunki pogodowe, więc ja też tam jeszcze wrócę;) Rydze były, ale jak szliśmy we wrześniu na Sokolicę;) pozdro!:)

Achernar-51 dokładnie tak jest. Słowenia jest mała, ale ma bardzo dużo do zaoferowania. Jest przepiękna. Zdecydowanie dla tych co lubią naturę:) pozdrawiam:)

Wielkopolanka dzięki bardzo:) Cieszę się, że Tobie również się podobało:) pozdrawiam:)

nola76 użytkownik nola76(posts:6670) dodano 24.11.2017 21:49

Gregy my jechaliśmy na przełęcz, wiadomo, żeby przejechać się tą drogą, ale dalej w planie mieliśmy przełęcz pod Mangartem, i następnie Bovec. Wodospadu Boka nie musisz jakoś szczególnie żałować;) Fakt jest potężny, ale można go oglądać tylko z daleka. Poczytałam sobie akurat przed wyjazdem o Twoich wodospadach, bo też musiałam ustalić priorytety. Sam wiesz jak jest, czasu zawsze za mało, a atrakcji za dużo i trzeba coś wybrać, kosztem czegoś innego;) Ja też kiedyś mam nadzieję jeszcze wrócę do tego kraju:) pozdrawiam:)

wielkopolanka użytkownik wielkopolanka(posts:1826) dodano 24.11.2017 21:47

Przepiękna galeria....widoki boskie..bardzo podobało się....
pozdrawiam:)

nola76 użytkownik nola76(posts:6670) dodano 24.11.2017 21:44

Wasaga może rzeczywiście jadąc w drugą stronę jest trudniej, ale dla nas ta droga akurat nie stanowiła żadnego problemu;) Mając porównanie z innymi drogami, które ciśnienie podnoszą, ta akurat wydała nam się bardzo lajtowa;) Szeroka, asfaltowa, no i nie było już żadnego śniegu na poboczu. Nie było też żadnego opadu. No ale to już bliżej końca maja było;) Fakt na samej górze zdecydowanie się ochłodziło i trzeba było ubrać kurtkę, czapkę, itd., co by uchronić się głównie od zimnego wiatru. Na pewno w warunkach, które Was spotkały też by mi ciśnienie skoczyło, bankowo;) Za to na następnej trasie, którą robiliśmy tego dnia na przełęcz pod Mangartem ciśnienie mi bardzo skakało bez żadnych opadów do tego;) pozdrawiam:)

achernar-51 użytkownik achernar-51(posts:4999) dodano 24.11.2017 21:35

Twoja galeria bardzo zachęca do odwiedzenia Słowenii. Mały kraj, a taki różnorodny i piękny... Pozdrawiam. :)

pipol użytkownik pipol(posts:8847) dodano 24.11.2017 20:12

W tym roku w julijkach tylko Mangart zdobyliśmy , potem głównie w alpak Kamnicko _Sawińskich szaleliśmy :)
Były rydze na szlaku na Slemenovą ?
pozdro :)

popekpawel użytkownik popekpawel(posts:3547) dodano 24.11.2017 19:12

Ależ obrodziło w tym tygodniu galeriami z naturą w roli głównej. Kolejna bardzo sympatyczna :)

gregy użytkownik gregy(posts:590) dodano 24.11.2017 18:52

Hej Nola. Widzę, że podąrzaliście moim szlakiem haha. No prawie, bo my nie szliśmy na Szlemeński szczyt. Chcieliśmy zdążyć przed zmrokiem nad potężny wodospad Boka. Niestety i tak się nie udało, bo za Trentą szła nawałnica i musieliśmy zawrócić. Cieszy mnie, że ktoś korzysta z naszego bloga. Mlynarica rzeczywiście przepiękna. Ta woda tam zwala z nóg i ten spokój. Po prostu przepięknie. Do Słowenii chcielibyśmy jeszcze uderzyć na jesień w przyszłym roku, bo znamy jeszcze miejsca, które chcemy zobaczyć, no ale zobaczymy jak wyjdzie. Bardzo fajna galeryja, przypomniała mi pobyt w tym urokliwym kraju.

wasaga użytkownik wasaga(posts:627) dodano 24.11.2017 14:42

Piękna okolica. Jechałam kiedyś tą trasą na początku maja w przeciwnym kierunku ( od strony doliny Soczy). Nie zgodzę się z Tobą, że jest to trasa, która nie może podnieść ciśnienia. Gdy wspinasz się mozolnie do góry, a im wyżej wjeżdżasz tym większe zaspy na poboczu, niższa temperatura na termometrze i w końcu zaczyna padać zamarzająca mżawka to ciśnienie, jak najbardziej skacze. Ale faktycznie w przeciwnym kierunku jest łatwiej. Z przyjemnością powspominałam. Tym bardziej, że nam pogoda nie pozwoliła podziwiać takich widoków. Pozdrawiam

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!