m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (50):

 

the closest galleries:

 
Madera cz.  III
1pix użytkownik aiarenowe-opowiesci odległość 1 km 1pix
MADERA - lewada do Furado
1pix użytkownik gregy odległość 1 km 1pix
Madera wyspa klifów i kwiatów
1pix użytkownik robertno1 odległość 2 km 1pix
Madera, Portugalia (III)
1pix użytkownik voyager747 odległość 3 km 1pix
Madera
1pix użytkownik jotwu odległość 3 km 1pix
Na szczytach Madery
1pix użytkownik dispar odległość 4 km 1pix

comments to the gallery (37):

 
klavertjevier użytkownik klavertjevier(posts:2700) dodano 17.10.2017 15:45

Wciąż nadrabiam zaległości.
Madera w chmurach to częsty obrazek. Twoja galeria potwierdza, że nawet w krainie chmur jest pięknie!
Pozdrawiam.

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 10.10.2017 11:15

sniezko , czesto na Maderze tak jest , Raz sie jest nad chmurami , raz pod nimi. Dzieki i pozdrawiam:))

sniezka użytkownik sniezka(posts:3297) dodano 06.10.2017 21:01

Było bujane w obłokach ;) Albo nad obłokami;)
Przepięknie!!!

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 05.10.2017 11:33

nola, fajnie , ze wpadłas:)) Pozdrawiam:)

nola76 użytkownik nola76(posts:6663) dodano 04.10.2017 13:22

Cudne widoki:) pozdrawiam Ula:)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 03.10.2017 09:29

Thx andredzie:))

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 02.10.2017 18:46

Gratulacje.....należało się Tobie i Maderze :-)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 30.09.2017 10:47

Pawellerze, a ja mam wielką przyjemność w tym , że mogę się z Wami dzielić pieknem tego swiata.Co nastepne? Sama nie wiem. Może coś bardziej odległego i bardziej egzotycznego.Dziękuję i pozdrawiam . Udanego weekendu.

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 30.09.2017 10:44

Oj tak Marcinie. Widoki ze szczytów Madery sa boskie. Dziękuję bardzo.

paweller75 użytkownik paweller75(posts:7205) dodano 29.09.2017 21:47

Każdą Twoją galerię z Madery ogląda się z wielkim zainteresowaniem ..., zdjęcia robią niesamowite wrażenie, widać, że ta wyspa jest cudna, dla mnie przyjemność w oglądaniu ..., to teraz co będzie next ...?:)))
Pozdrawiam:)

marcin1980 użytkownik marcin1980(posts:1876) dodano 29.09.2017 14:33

Wspaniałe widoki, można podziwiać w nieskończoność.

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 10:07

Soraya zapomnialam o Tobie. Dzieki;)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 10:06

Asiu, harmony dzieki:)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 10:06

Andredzie, swietnie , ze sie rozumiemy. Maderą trudno sie znudzić, to fakt. A czy Twoj chinski serial realizuje się? Bo czekam na dalszą część. Pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 10:03

Mgfoto, cieszę sie, ze zawitałaś do mnie. Gratulacje nieskromnie przyjęte. Pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 10:01

No Romano, nie podejrzewałam bym Cie o to. Haha.Pozdro

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 09:05

Barbaro, dobrze , ze sa takie wybory. Madera teraz bardzo popularna. Ceny spadają. Jestem pewna , ze w końcu tam dotrzesz. Dzieki i pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 08:55

Surykatko, uparty jak cholera, haha. Nie wszystko co sie zaplanuje, da się w zyciu zrealizowac. A Ty sie kuruj. Dzieki i pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 29.09.2017 08:52

Iwonka, milo mi.W życiu tak bywa, że nie zawsze swieci słońce. Obiecuje , ze w nastepnej galerii slonca będzie więcej.Dziękuję i pozdrawiam.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 28.09.2017 23:30

Doskonale rozumiem Maćka. Też mam kilka niezdobytych szczytów (Etna, Teide) i wiem jak się człowiek czuje wyjeżdżając nie wiedząc czy się tu jeszcze wróci.
Kordula, mnie wcale nie znudziłaś galeriami z Madery. Można je oglądać bez końca. Nie wiem czy dlatego, że już tam byłem ale myślę, że takie galerie muszą być bardzo ciekawe dla tych co tam jeszcze nie byli.
Madera i wejście na Pico Ruivo jest chyba najlepszym miejscem do oglądania chmur z drugiej strony....poza widokami z samolotu oczywiście.
Piękne zdjęcia i ciekawie opowiedziane....lubię takie opowieści :-)
Pozdrawiam,
andred

mgfoto użytkownik mgfoto(posts:6120) dodano 28.09.2017 20:12

Ula, pęknie jest! Galeria cieszy oczy... Gratulacje dla Was obojga... I za zdjęcia i za... ratowanie honoru... :) Pozdrawiam serdecznie!

romana użytkownik romana(posts:5222) dodano 28.09.2017 19:30

Urszulo - to nie Ty jesteś mało ambitna tylko raczej ja bywam czasem szalona ;-)))

barbara_31 użytkownik barbara_31(posts:796) dodano 28.09.2017 18:20

W 2011 r. mogłam jechać na Maderę, ale w końcu wybraliśmy objazdówkę po Europie. Żałuję, ale z drugiej strony na tamtej wycieczce zobaczyliśmy niesamowitą ilość miejsc. Zawsze trzeba coś wybrać :/
A Twoja Madera, (a właściwie jak każda) jest bardzo ładna. Wizytówka galerii rewelacja.
Pozdrawiam

surykatka użytkownik surykatka(posts:7080) dodano 28.09.2017 18:13

Ten niedosyt przypomina mi mój z Durmitoru.Nawet bez zdobycia szczytu mieliście cudne widoki. No ale dla Maćka szacun.Jest uparty chłop:). Super,że się udało.
Ja się chyba jeszcze bardziej rozchoruję od takich galerii ;) Pięknie,że ech...

iwonka55 użytkownik iwonka55(posts:602) dodano 28.09.2017 17:16

piękna wyspa pięknie pokazana, pokazałaś nam, że brak słonecznej pogody też może być piękny.
pozdrawiam.

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 28.09.2017 15:54

gabi, jestem pewna, ze skusisz sie kiedys na tę destynacje.
Czyli jako współtowarzysz górskiej wędrówki pasowałabym do Was, hahah:)
Maciek jeszcze nie ogladał ej galerii, jak przeczyta ile tu o nim sie pisze , zdziwi sie pewnie:)
Dzieki wielkie:)) Pozdrawiam Dolny Śląsk:)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 28.09.2017 15:51

romano, wyglada na to, ze mało ambitna jestem, hahah:) Poprawie się nastepnym razem. Dzieki i pozdrowienia przesyłam.:)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 28.09.2017 15:48

lucy, całe szczęście, ze Cie odnalezli. Kazdy ma swoje Pico Ruivo. Nawet na nizinach mozna sie nachodzic i zaszaleć. Jeszcze kilka galerii z Madery i jestem pewna , ze sie skusisz. Jest w Maderze moc. Dziekuje i pozdrawiam:))

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 28.09.2017 15:45

jasko, masz racje, trafiony. Etap takich zrywów mam juz za soba. Nie mam tyle samozaparcia co mój małżonek. On to ma we krwi. Kiedys robil to prawie zawodowo. Potrafił nie wychodzic z nich całe tygodnie. Miło, ze byłeś. Pozdrawiam:))

gabi użytkownik gabi(posts:2463) dodano 28.09.2017 13:10

Tyle już było prezentacji z Madery, a ja za każdym razem czytam i oglądam z zachwytem. Ula, świetnie opisane i pokazane, jak zawsze u Ciebie.
Brawa wielkie dla Maćka, gdyby to na nas trafiło, byłaby ujma na honorze jak ta lala!
pozdrawiam

romana użytkownik romana(posts:5222) dodano 28.09.2017 13:03

No niezła akcja z tym Pico Ruivo Wam wyszła. Wcale się nie dziwię determinacji Maćka. Na Jego miejscu pewnie bym zrobiła to samo ;-)
Pozdrawiam :)

lucy56 użytkownik lucy56(posts:2732) dodano 28.09.2017 12:41

Ula na Maderę polecę kiedyś😊."Obieżyświaty"mają moc!Gratuluję Maćkowi samozaparcia,też w górach czasem tak miałam a czasem odpuszczałam.Kurczę ja wczoraj buszowałam na nizinie ale w ekstremalnych warunkach.Zachciało mi się spacerku wzdłuż morza z Deal do Sandwich i do czasu było ok.Przestrzeń, mile widoki i emeryci na swych pólkach golfowych, których tam mnóstwo.Nie naniosłam tylko poprawki, że do morza wpływa rzeka i aby ją obejść nieźle uchachałam się na mokradłach zanim dotarłam do "cywilizacji".I tak nogom swoim dorzuciłam parę godz..Dzieci"zabłąkaną owcę"znalazły i zabrały😉,więc dzisiaj z pozycji siedzącej błąkam się po świecie😀.
Swoją drogą podziwiam też Magdalenę robiącą zdjęcia ptakom.Ja jak cichutko w tymże rezerwacie pstryknęłam to całe ptactwo wzbiło się i szybko odleciało. Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za epistołę nie do końca na temat 😉.

jasko227 użytkownik jasko227(posts:728) dodano 28.09.2017 12:03

tak wczesne wyjście na szlak to zdecydowanie trafiony pomysł i to nie tylko w tym wypadku ... eleganckie kadry z pięknego miejsca ... pozdrawiam !!

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 28.09.2017 12:02

achernarze , bywa i tak. Ja znam takie sytuacje dobrze. Choroba w podrózy to zupełnie normalna i wcale nie taka rzadka sprawa. Madera to cywilizacj,a gorzej jak choroba przydarzy sie zdala od niej. Wiem cos na ten temat. Ale jak widac i to da się przezyć. Ciesze sie , ze sie podoba:)) Pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 28.09.2017 11:59

Witaj gregy. Portal przeciez to nie najwazniejsza rzecz w zyciu. Trudno nie miec zaległosci. Ja także czesto je mam. I dobrze mi z tym. Miło, ze zajrzałes:))) POzdro:))

achernar-51 użytkownik achernar-51(posts:4910) dodano 28.09.2017 11:19

Tej wycieczki na Maderze zazdroszczę Ci najbardziej. Wprawdzie dotarliśmy na Pico de Arieiro i mieliśmy wspaniałą pogodę, ale czułem się wtedy tak fatalnie, że o marszu na Pico Ruivo nie mogłem nawet marzyć, a następne 1,5 dnia przeleżałem w hotelowym łóżku...
Piękne górskie widoki. Wspaniała galeria. Pozdrawiam. :)

gregy użytkownik gregy(posts:584) dodano 28.09.2017 10:07

Kurcze, wychodzą u mnie braki wynikające z niezaglądania na OS. Tyle nowych galerii od Ciebie z Madery mi umknęło. Ale spokojnie wszystko nadrobiłem, bo właśnie trafiłem na Twoje Pico Ruivo. Rzeczywiście mieliście pecha z tą pogodą. U nas nie było tak źle. Z czasem tez pokażę ten szlak ze swojego aparatu. Zresztą co jakiś czas będę wrzucał coś z tej pięknej wyspy. Będą to przede wszystkim spacery po lewadach no i ..., no dobra o tym nie będę mówił. Powiem tylko tyle, że prawdopodobnie u mnie wyjdzie trochę więcej niż 5 galerii :-). Jedna zresztą już jest :-). No dobra, nie przynudzam.

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!