m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

1pix użytkownik kriss72 odległość 1 km 1pix

comments to the gallery (54):

surykatka użytkownik surykatka(posts:7131) dodano 19.10.2015 21:58

Fajnie byłoby się spotkać na szlaku, na pewno miałabym wafla na Twój widok :)))

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 11.10.2015 23:48

Surykatka, wprawdzie spotkałem miśka na szlaku, ale tak prawdę mówiąc wolałbym Ciebie spotkać......może być nawet z Miśkiem :)))))
Rzeczywiście radość przebywania w górach jest ogromna.....nawet jak się nie zdobędzie zaplanowanego szczytu, to na same widoki wydzielają się endorfiny.
A zirytuję się jak przez kolejnych kilka razy nie wejdę tam gdzie chciałem......na razie to był pierwszy...no może drugi raz ;-)

surykatka użytkownik surykatka(posts:7131) dodano 11.10.2015 22:15

Oj, Andred, jak ja lubię Twój optymizm i Twoje poczucie humoru ! :)) Doskonale rozumiem też samą radość przebywania w górach, nawet gdy niewiele widać lub gdy nie osiągnie się zaplanowanego celu...owszem, trochę to jest irytujące,ale z drugiej strony nie każdy ma możliwość być tam i zobaczyć np....piękno zielonego -Czarnego Stawu :) albo miśka! Tzn. ja jeszcze niedźwiedzia w górach nie spotkałam, bo Miśka to mam na co dzień :).
Reasumując: bardzo mi się podobała Twoja galeria. Mocno pozdrawiam :)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 08.10.2015 21:02

Paweller, cieszę się, z uważasz te foki za zarąbiste. Starałem się na ile potrafię ale miłośnicy Tatr mogą być nieobektywni i prawie wszystkie zdjęcia z Tatr im się podobają. Szkoda, że nie udało Ci się w tym roku połazić po Tatrach ale ja też miałem dłuższą przerwę.

paweller75 użytkownik paweller75(posts:7218) dodano 08.10.2015 20:46

Andred ..., co tu dużo mówić, cudna galeria i teraz to ja Ci zazdraszczam Twoich wędrówek ..., naprawdę, w tym roku jeszcze tam nie byłem i pewnie już mi się nie uda pojechać, trochę inne plany, ale miło jest pooglądać takie zarąbiste fotki::)))
Pozdrawiam:)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 08.10.2015 18:42

Romana, nie wiem czy dam radę.......mam już tyle zleceń ;-)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 08.10.2015 18:40

Michal1988, spotkanie misia i kozicy ....faktycznie bezcenne, a co urody Tatr to się nie wypowiadam.......bo to oczywiste i to bez względu na pogodę, a ci którzy tego nie wiedzą to dużo tracą.
Dzięki z odwiedziny.

romana użytkownik romana(posts:5222) dodano 08.10.2015 06:54

Andred to zapraszam w moje okolice. U nas od miesiąca nie padało... zresztą w ogóle w tym roku od wiosny susza panuje... a ja bym chciała na grzyby się wybrać w końcu ;-)

michal1988 użytkownik michal1988(posts:909) dodano 07.10.2015 23:18

Wow! Zazdroszcze spotkania z misiem i kozica :) Warunki pogodowe beznadziejne to fakt ale w takich chwilach czlowiek uczy sie pokory :)
Super reportaz, przygoda i po raz kolejny powtorze ze Tatry sa naprawde cudowne :)

Pozdrawiam
Michal

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 07.10.2015 23:12

Anek, ja teraz już uwielbiam taką pogodę......innej sobie nie wyobrażam. Z taką pogoda zaczynam mieć najlepsze wspomnienia ;-)
Spotkać misia to przygoda całkiem fajna, tego mogą mi wszyscy zazdrościć :-)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 07.10.2015 23:08

Podrozninka, niedługo polecę w takie miejsce, że jak będzie padać to później będę mógł dawać ogłoszenie w prasie o treści "pomagam skutecznie rejonom ogarniętym klęską suszy" ;-)
Ja też przeważnie jeździłem w Tatry latem ale powiedzieli mi, że jesienią jest stabilniejsza pogoda......oj dawno takiej stabilnej pogody nie widziałem....prawie trzy dni deszczu ;-)
Do Sydney na razie się nie wybieram......oszczędzę ich, niech się prażą w słońcu ;-)
Dzięki za pozytywny odbiór mojej wyprawy ;-)

anek11 użytkownik anek11(posts:2733) dodano 07.10.2015 22:03

Faktyczni masz Ty smykałkę do wywoływania pogody, też zahaczyłam niedawno o Tatry i przyznam się że było o niebo lepiej, ale za to miśka żadnego nie napotkałam po drodze:) sama nie wiem czy mam zazdrościć tej przygody..;)
Świetna relacja:)
a chodzenie na czworakach...hmmm zdarzyło się chyba każdemu jak i jazda na czterech literach którą w weekend miałam okazję doskonalić:) Pozdrawiam serdecznie

podrozninka użytkownik podrozninka(posts:868) - User deleted dodano 07.10.2015 21:33

Witam Cię Andred
1. Mam prośbę. Poinformuj mnie łaskawie, gdzie się w najbliższym czasie wybierasz w podróż, abym niechcący tam też nie pojechał i nie trafił na pogodę, którą ostatnio ewidentnie ściągasz... Wiesz, ja to wolę słonko, ciepełko i takie tam. A przy Twoim szczęściu do pogody, to pewnie na Atakamie by deszcz spadł ;)
2. Dziesięć tysięcy kilometrów przeszedłem po Tatrach, ale jakoś zawsze wyrabiałem się w lato. I durny jestem, bo to przecież jesienią jest tam najładniej.
3. Z uwagi na to, że i szczyt Świnicy i Kościelca dawno już zdobyłeś, to nie jest smutno jak po Fuji. I w tej jesienno-zimowej scenerii też mi się obie baardzo podobają.
4. W galerii fajnie. Bo i zdjęcia ładne i Twój sposób pisania mi "leży"...
5. W tvnmeteo mówili, że w Sydney ma nie padać w tym tygodniu. Polecam! :)))) Pozdrawiam, hej

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 06.10.2015 22:10

Pipol, my też w niektórych miejscach nie mogliśmy ustać na nogach ale z powodu lodu :-(
Jeszcze kiedyś się tam wejdzie, tylko trzeba poczekać na lepszą pogodę :-)

pipol użytkownik pipol(posts:8868) dodano 06.10.2015 21:57

Ostatnio też mieliśmy plan wejść na Świnicę.
Wjazd na Kasprowy pięknie, po kilkuset metrach zrezygnowaliśmy z powodu .....halnego :(((
Nie dało się ustać na nogach :(

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 06.10.2015 19:35

Pipol, to prawda......z tymi pupami, ale to taki przywilej wieku, że ciągnę się na końcu za młodymi i takie właśnie mam widoki ;-) i pewnie byś nie narzekał gdyby to nie byli synowie tylko...... córki ;-)
Pozdr,

pipol użytkownik pipol(posts:8868) dodano 06.10.2015 19:14

przezacnie :)
no może trochę za dużo wypiętych pup ;)))))
pozdro

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 05.10.2015 18:41

Skuza, Tatry tak blisko, a ja coraz częściej wybieram jakieś odległe kierunki. Teraz po dłuższym czasie to były takie przeprosiny Tatr, ale jak widać nie do końca dały się przeprosić. Może jak częściej będę przepraszał to dadzą się ubłagać o lepszą pogodę ;-)
Dzięki za odwiedziny i pozytywną ocenę zdjęć .

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 05.10.2015 18:38

Tama, i całe szczęście, że nie wszyscy lubią chodzić po górach. Dzięki temu jest tam mniejszy tłok ale nie ukrywam, że byłoby miło spotkać Cię na szlaku :-)
Już kiedyś powtarzałem dewizę Skandynawów..."Nie ma złej pogody, tylko my jesteśmy źle ubrani"

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 05.10.2015 18:35

Charlie, był kubek cieplej herbaty, była czekolada....nie było tylko ciepłego kocyka ;-)
Na śnieg pewnie, że za wcześnie ale to nie my o tym decydujemy i musimy się z tym pogodzić....może dzięki tamu było tak fajnie :-)

skuza użytkownik skuza(posts:4121) dodano 05.10.2015 09:09

Plusy zdecydowanie dominują w tej wyprawie,wielkim plusem było zachowanie zdrowego rozsądku z waszej strony.Spotkanie z misiem to emocjonalna strona wyprawy.Z pechem nie przesadzaj,Tatry masz prawie pod nosem i zawsze możesz tam wrócić,najważniejsze ze Twoje poczucie humoru zachowałeś.
Jest jeszcze jeden duży plus,wyprawa zaowocowała nietuzinkowymi fotami z górnej polki:)
Pozdrawiam cala ekipę:)

tama użytkownik tama(posts:2982) dodano 05.10.2015 09:01

Masakra, ja mam alergię na takie łażenie, zdobywanie szczytów nie dla mnie. Ale chcę zobaczyć te Kalatówki i pozostają mi ewentualnie kolejki górskie (byle nie patrzeć dół a tylko w dal). Oblodzony kamień, droga pionowa brrr.
Ale przynajmniej rozejrzałeś się po okolicy, a co do pogody to współczuję. Z moim ostatnio pechem pogodowym walczę następująco: unikam pór deszczowych i wyjeżdżam wiosną :)

charlie użytkownik charlie(posts:2131) dodano 05.10.2015 08:48

Z przyjemnością obejrzałam Twoją wędrówkę po górach, przykryta kocem i z kubkiem ciepłej herbaty :-)
Tym bardziej że zobaczyłam śnieg...
Uwielbiam oglądać góry otulone mgłą, bo wtedy tak klimatycznie wyglądają. Ale na śnieg jest jeszcze czas :-)
Pozdr.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 19:52

Nola, ja to mam ostatnio permanentnego pecha do pogody w górach ale nie mogę narzekać, bo chyba mam teraz 7 lat chudych. Jak były tłuste to miałem piękną pogodę na Wildspitze, na Maderze, na Triglavie. Pewnie i mnie się kiedyś karta odwróci :-)
Chętnie obejrzę Twoje galerie ze Szkocji czy Tatr w złej pogodzie ale to nie w ramach pocieszenia, ze tylko ja mam takiego pecha :-)
Dzięki za komentarz i odwiedziny.

nola76 użytkownik nola76(posts:6685) dodano 04.10.2015 19:01

Andred najważniejszy jest zdrowy rozsądek i poczucie humoru i obie te rzeczy nie są Ci obce;) Cieszę się, że odpuściliście sobie te szczyty, na których i tak już byliście, bo dzięki temu spotkaliście misia!:) i mogłeś nam o tym opisać:) Na pocieszenie powiem Ci, że ja misia jeszcze nigdy nie spotkałam, i wrzucę chyba niedługo galerię ze Szkocji albo naszych Tatr, żeby Ci pokazać, że inni też czasem mają pecha do pogody;)
pozdrawiam:)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 12:15

Romana, ale zbliżanie się do pewnych granic, a czasami minimalne ich przekraczanie bywa fascynujące ;-)......czasami letalne, a czasami.....brzemienne w skutkach :-)

romana użytkownik romana(posts:5222) dodano 04.10.2015 11:22

Otóż to, cała sztuka polega na tym, żeby nie przekroczyć pewnej granicy... Ja to nazywam granicą zdrowego rozsądku :)

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 11:08

Marcin1980, dzięki za wizytę.
Coś tam zdobyliśmy ale na szczęście chyba nie przekroczyliśmy pewnej granicy i cali i zdrowi wróciliśmy :-)

marcin1980 użytkownik marcin1980(posts:1960) dodano 04.10.2015 10:25

Jak na panujące warunki, to i tak nieźle się udało zdobyć. Widoki jak zawsze w górach super.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 00:13

Bartekplk, dokładnie tak jak piszesz. Ciekawe co niedźwiedź opowiadał w gawrze o tym spotkaniu ;-)
Dzięki i pozdr,

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 00:10

Achernar, właśnie trzeba tak chodzić po górach żeby było potem co wspominać, a nie żeby inni Ciebie wspominali ;-)
Nie traktujemy nie zdobycia Świnicy i Kościelca jako porażki, a z biegiem czasu coraz milej wspominamy tę wycieczkę.
Dzięki i pozdrawiam,

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 00:07

Romana, zgadzam się. Pokora do gór i jej mieszkańców jest bezwzględnie konieczna. My tam jesteśmy tylko gośćmi, a jak wiemy goście nie wszędzie są dobrze traktowani.....szczególnie jak się źle zachowują ;-)
Na wzór afrykańskiej Wielkiej Piątki ustaliłem Tatrzańską Wielką Piątkę (niedźwiedź, kozica, jeleń, świstak i orzeł). Nie widziałem do tej pory tylko jelenia.....może kiedyś zobaczę.
Pozdrawiam serdecznie,

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 04.10.2015 00:02

Kordula, jakby tego nie nazwać, to pogoda ciut się poprawiła i nie można było tego nie wykorzystać.
Atrakcji trochę było, na misiu zaczynając i na śliskich kamieniach kończąc ale wszystko z happy endem :-)
Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam,

bartekplk użytkownik bartekplk(posts:1908) dodano 03.10.2015 21:34

Zobaczyc misia i móc o tym opowiedziec bezcenne. Gorzej zobaczyc i nie móc...
pozdr/

achernar-51 użytkownik achernar-51(posts:5108) dodano 03.10.2015 20:20

Mimo wszystko, wycieczkę trudno uznac za porażkę, bo poobcowaliście z górami w takich warunkach. Mnie też zdarzylo się wycofywać sie z Buli pod Rysami, czy spod Przełeczy pod Chłopkiem. W podobnych jak, Wasze warunkach zaczęła się też moja pierwsza wyprawa na Orlą Perć, ale na szczęście, zaraz za Krzyżnem mgły opadły i zaświeciło piękne słoneczko. Troszkę emocji dostarczyło wprawdzie przejście niektórych oblodzonych fragmentów szlaku, położonych po stronie północnej (np. Pościeli Jasińskiego), ale w sumie udało nam się dojść cało i bez większych problemów do Zawratu. W każdym razie gratuluję Waszej wyprawy, która przypomniała mi moje wędrówki po Tatrach sprzed lat. Pozdrawiam. :)

romana użytkownik romana(posts:5222) dodano 03.10.2015 18:42

Ja chyba jeszcze mam za mały staż w górach bo ani misia ani kozic do tej pory nie spotkałam ;-(
Ostatnio jak byłam w Tatrach słyszałam nawoływania świstaków. Nawet całkiem sporo ich musiało być sądząc po głosach. Niestety jakoś nie udało mi się żadnego z nich zobaczyć, chociaż wypatrywałam pilnie. A może to sygnał, że powinnam złożyć wizytę u "oczologa" jak mówi mój siostrzeniec :)

Co do gór i pogody to uważam, że kapryśna aura nie tylko jest charakterystyczna dla obszarów górskich i dodaje im smaczku, ale jest bardzo dobrym nauczycielem - nauczycielem pokory i szacunku wobec przyrody. Myślę, że chyba każdemu się czasem przyda taka lekcja pokory, coby człowiek za bardzo w piórka nie obrastał ;-)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5756) dodano 03.10.2015 18:03

Andred, rzeczywiscie to bylo okienko.
Mimo tego warto bylo, spotkanie z misiem bezcenne nie wspomne o zyciu.
Fuji?, a kiedy tam byles? Czy ja cos przeoczylam, zaraz spojrze wstecz.
Pozdrawiam

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 16:37

Kabaczek, też lubię oglądać zdjęcia z miejsc w których byłem......tak jak najbardziej lubię słuchać piosenek które znam i chodzić na filmy które znam ;-)
Niektórzy taką rozwagę nazywają strachem ale dzięki temu mam szansę jeszcze kiedyś się tam wybrać.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 16:33

Valt69, czasami z trudnych warunków oswietleniowych wychodzą fajne zdjęcia......tak właśnie jest z ostatnim zdjęciem galerii. Cieszę się, że się podoba.
Poza tym paradoksalnie im gorzej......tym lepiej ;-)
Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny,

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 16:29

Oli, czasami wystarczy raz pójść w góry i spotykasz niedźwiedzia, a czasami trzeba na to czekać 37 lat ;-)
Mnie się w końcu udało.
Pozdr,

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 16:27

Gabi, nie musisz mi współczuć......już się trochę przyzwyczaiłem, a może nawet polubiłem taką pogodę :-)
Dobrze, że dostrzegasz w moich wpisach optymizm i poczucie humoru.......bo tak miało być :-)
Dzięki za odwiedziny i....... za coś jeszcze ;-)

kabaczek użytkownik kabaczek(posts:891) dodano 03.10.2015 15:49

Zdjęcia z naszych Tatr zawsze fajnie jest zobaczyć, a przypomnieć sobie miejsca gdzie się było szczególnie.
Cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze. Niestety pewnie takie oblodzone skałki mają "na koncie" więcej ofiar niż te nasze miśki. Gratuluje rozwagi.
Pozdrawiam.

valt69 użytkownik valt69(posts:278) dodano 03.10.2015 13:36

Mgła i niski pułap chmur, jak widać, też mają swoje uroki. Ostatnie zdjęcie Giewontu - fantastyczne. Miło się oglądało.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 13:35

Koniczyna, ambicję mamy wpisaną w genach, spotęgowaną czynnikami zewnętrznymi oraz zwyczajną próżnością i jak trzeba to nie tylko na kolanach......mogę się nawet wczołgać ;-)
Na szczęście mam jeszcze coś takiego jak instynkt samozachowawczy i nie wszędzie wejdę ;-)
Dzięki za wizytę,
Pozdrawiam serdecznie,

oli użytkownik oli(posts:144) dodano 03.10.2015 11:31

Gratuluję, że udało się spotkać niedźwiedzia- ja tej przyjemności jeszcze nie miałem..

gabi użytkownik gabi(posts:2467) dodano 03.10.2015 11:28

Andred, współczuję pogody, ale podziwiam za optymizm i poczucie humoru,
pozdr.

klavertjevier użytkownik klavertjevier(posts:2700) dodano 03.10.2015 11:16

Andred, zdobywać góry na kolanach to jest dopiero poświęcenie i hołd składany Matce Naturze.
Świetna relacja.
Pogoda ostatnio coś Cię nie lubi, ale szczęście Cię nie opuszcza. Jak widać, aby spotkać się z niedźwiedziem, nie trzeba aż do Kanady pędzić. Gratuluję!
Bardzo mi się podobało.
Pozdrawiam serdecznie.
Koniczyna

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 06:38

Lucy, dzięki. Widzę, że dobrze odbierasz to co chciałem przekazać w tej galerii.
Jeszcze raz pozdrawiam i także miłego dnia życzę :-)

lucy56 użytkownik lucy56(posts:2810) dodano 03.10.2015 06:32

Dobre 😂. Wiadomo,ze nie na wszystko mamy wplyw.W gorach multum przygod, jak to w gorach a ile wspomnien i radosci!Pozdrawiam i milego dnia.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 06:27

Lucy, dobrze, że spotkanie z misiem było oko w oko, a nie ząb w ząb :-)
Czasami nie mam wyboru ani pogody, ani terminu wyjazdu ale i tak było fajnie.
Dzięki i pozdrawiam,

lucy56 użytkownik lucy56(posts:2810) dodano 03.10.2015 06:24

Andred i tak pobyt w Tatrach bezcenny, a bilans Waszych plusow rozweselajacy 😁, pozdrawiam.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 03.10.2015 06:23

Satan, pogoda faktycznie "taka se" ale pewnie ostatnio na lepszą sobie nie zasłużyłem.
Poza tym w sumie cieszę się, że miałem inną pogodę niż wszyscy. Ile można oglądać góry przy pięknej pogodzie?
Trzeba czasami pokazać, że w górach może być inaczej.

lucy56 użytkownik lucy56(posts:2810) dodano 03.10.2015 06:21

Dlatego ja w Tatry smigalam od konca czerwca do polowy wrzesnia i generalnie bylo ok.😉 Z misiem przed laty mialam spotkanie oko w oko i nic. Byl syty albo przestraszyl sie naszej silnej grupy😁?

satan użytkownik satan(posts:3088) dodano 02.10.2015 22:37

No pogoda "taka se", ale i tak zdrowo połaziliście! I spotkać miska tak przy szlaku - duża rzecz i ...emocjonująca ;-)

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!