m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (50):

 

the closest galleries:

 
New York cz. 5 czyli snucie się po ulicach
1pix użytkownik pipol odległość 1 km 1pix
Big Apple - nowojorskie impresje (3)
1pix użytkownik achernar-51 odległość 1 km 1pix
NEW YORK (różność)
1pix użytkownik pipol odległość 1 km 1pix
New York cz. 3 czyli okolice Ground Zero
1pix użytkownik pipol odległość 1 km 1pix
Big Apple - nowojorskie impresje (1)
1pix użytkownik achernar-51 odległość 1 km 1pix
Big Apple - nowojorskie impresje (4)
1pix użytkownik achernar-51 odległość 1 km 1pix

comments to the gallery (18):

 
voyager747 użytkownik voyager747(posts:4620) dodano 15.01.2017 13:56

fajne fotki

matviey użytkownik matviey(posts:42) dodano 24.01.2016 09:30

Architektonicznie Stany zawsze mnie fascynowały. Bardzo fajnie oddałeś te rozmiary buildingów :)))

annuus80 użytkownik annuus80(posts:1361) dodano 25.04.2014 16:47

Bardzo zachęcająco pokazałeś NY.
Super widoki.
Pozdrawiam:)

harmony użytkownik harmony(posts:2592) dodano 22.04.2014 16:07

Nocne zdjęcia super, ale czy chciałabym tam pojechać ... może przy okazji. Pozdrawiam :)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5715) dodano 22.04.2014 14:37

Chyba chciałąbym tam być, ale nie moge sie zdecydować , czy na pewno.
27, 29 naj:)) Pozdrawiam:))

baracuda77 użytkownik baracuda77(posts:3568) dodano 21.04.2014 22:51

Zdjęcia zachodu słońca i nocne wymiatają:)))
Pozdrawiam:)

irena2005n użytkownik irena2005n(posts:2941) dodano 20.04.2014 09:34

super....szczególnie fotki po zachodzie słońca mi się spodobały....świątecznie pozdrawiam ....

timu użytkownik timu(posts:11) dodano 20.04.2014 07:01

dzięki wszystkim :)
Pipol: OWTC z zewnątrz ukończone
andred: w planie tylko Nowy Jork czy coś jeszcze? mam jeszcze kilka galerii ze wschodniego wybrzeża :)
bartekplk: godzę dzienne studia z pracą na cały etat, także harówka niezła, no ale jak się chce podróżować to trzeba na to zapracować :)

bartak użytkownik bartak(posts:924) dodano 19.04.2014 18:44

Miło się oglądało, szczególnie panoramy, pozdrawiam :)

bartekplk użytkownik bartekplk(posts:1908) dodano 19.04.2014 09:22

kurcze, nieżle 23 lata i 10 tys na wyjazd, ja w tym wieku to jezdziłem za 100/200 usd na miesiac na ukraine i do Rumunii, no ale coż za moich mlodzienczych czasów nie było mozziwosci chociążby dorobienia w przerwie wakacyjnej w UK, pozdrawiam

achernar-51 użytkownik achernar-51(posts:4916) dodano 18.04.2014 23:12

Ładnie pokazałeś NYC, dzięki temu odżyły moje wspomnienia z wizyty w tym mieście przed 2 laty. Pozdrawiam.

paweller75 użytkownik paweller75(posts:7205) dodano 18.04.2014 22:41

Widoki bardzo zacne ..., szczególnie te z góry:)
Pozdrawiam.

nola76 użytkownik nola76(posts:6663) dodano 18.04.2014 20:42

Super nocne fotki i te ostatnie na Manhattan:)
pozdrawiam:)

margo użytkownik margo(posts:2553) dodano 18.04.2014 19:03

A niektórzy mówią, że NY jest przereklamowany. Jest super, zwłaszcza nocą. Chyba nie łatwo było wybrać te 50 najciekawszych zdjęć z 3-dniowego zwiedzania. Pozdrawiam.

gabi użytkownik gabi(posts:2463) dodano 18.04.2014 18:35

Świetne zdjęcia, najbardziej mi się podobały nocne i central station nr 4,
pozdr.

andred użytkownik andred(posts:4757) dodano 18.04.2014 18:16

Jak dla mnie, to galeria bardzo na czasie, gdyż niedługo się tam wybieram i kilka cennych informacji dała mi Twoja geleria, która swoją drogą podobała mi się.
Pozdrawiam,
andred

pipol użytkownik pipol(posts:8812) dodano 18.04.2014 16:47

Ha ! OWTC już skończone ?
Zacne nocniki na Manhattan :)
pozdrawiam

olaf43 użytkownik olaf43(posts:1520) dodano 18.04.2014 16:15

Rewelacyjna galeria :) pozdrawiam...

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!