m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (50):

 

the closest galleries:

 
Kajakowa Masa Krytyczna- Piła
1pix użytkownik dispar odległość 1 km 1pix
Wyspa w Pile zimą
1pix użytkownik tarsjusz odległość 1 km 1pix
Bukowińscy górale 2014
1pix użytkownik dispar odległość 1 km 1pix
Piła - Park na Wyspie
1pix użytkownik alemarking odległość 1 km 1pix
Las na Wyspie
1pix użytkownik dispar odległość 1 km 1pix
Piła na 500 lecie
1pix użytkownik dispar odległość 1 km 1pix

comments to the gallery (12):

 
alemarking użytkownik alemarking(posts:30) dodano 28.10.2013 20:49

Witam i dziekuje za mile powitanie. Bardzo spodobalo mi sie to miasto, choc szczerze mowiac nie za duzo czaso tam spedzilam i pewnie malo widzialam. Jednak to co widzialam to staram sie pokazac. Widze ze masz potezna galerie, ktora musze poznac... ale jak wiesz pierwsze kroki zajmuja troche czasu wiec troche cierpliwosci ... Pozdrawiam:)

anikm użytkownik anikm(posts:4509) dodano 27.06.2012 20:43

Piękny ten pilski park i wspaniale zaprezentowany.
Zdjęcia bardzo ładne, aż przyjemnie się je ogląda.
Zwłaszcza zimowe i jesienne widoki urocze.
Pozdrawiam cieplutko:)

mgfoto użytkownik mgfoto(posts:6103) dodano 27.06.2012 18:52

Lubię spacery po parku. Fajnie ogląda się latem zimowe fotki :) Pozdrawiam

sawicz użytkownik sawicz(posts:124) dodano 26.06.2012 19:20

...nie ma miejsc nieciekawych. Trzeba tylko dobrze się przyjrzeć... Brawo

janualia użytkownik janualia(posts:147) dodano 22.06.2012 18:05

Przemiły spacer, choć... tak jakoś nie-Disparowo mi tutaj ;). Nie, żeby coś nie tak, przeciwnie, zdjęcia urocze, spacer ogromnie relaksujący, miejsce przepiękne. Choć mi dla odmiany najbardziej podobają się zimowe... przeurocze 19, 21, 23

ciasteczkowypotwor użytkownik ciasteczkowypotwor(posts:201) dodano 22.06.2012 15:14

Bardzo ładne i ciekawe zdjęcia . ; )
Pozdrawiam . ; )

pipol użytkownik pipol(posts:8752) dodano 22.06.2012 08:42

Fajna 19, pozdrawiam

grace użytkownik grace(posts:3356) dodano 22.06.2012 03:53

Widac bardzo lubisz ten park i bywasz tu czestym gosciem - nie dziwie sie wcale:)
Zimowe zdjecia piekne, ale najbardziej mi sie podobaja te z listkami kolorowymi, plywajacami po wodzie:)
Widzialam do zludzenia podobna tkanine japonska, czerwone i zolte liscie klonow na tle granatowej toni - chyba Cie Japonczycy podpatrzyli:)
Albo prezentujesz podobny typ wrazliwosci:)
Pozdrawiam serdecznie:)

dispar użytkownik dispar(posts:5210) dodano 21.06.2012 23:11

Rybki spełniają takie życzenia jakie mają ludzie. A z tym jest różnie.
U nas często bywa tak, że życzy się aby inni mieli gorzej.
Cieszę się, ze się podobało.
Swoją drogą, to wiele naszych miast pięknieje w szybkim tempie.
Miło popatrzeć.
Pozdrawiam serdecznie:)

surykatka użytkownik surykatka(posts:6964) dodano 21.06.2012 23:06

W sumie to nie miałeś trudnego zadania,żeby tak pięknie przedstawić park, bo on w rzeczy samej jest piękny. Zresztą parki z reguły takie są. Nawet w mojej mieścinie zrobili coś zachwycającego przy rewitalizacji parku - posiali tak cudowną łączkę pełną gęstwiny kwiatów,że prawie oniemiałam na jej widok. Głównie białe złocienie, ale ze sporą domieszką firletki poszarpanej, poza tym dzwonki, wyka ptasia i inne...
Ta altanka u Ciebie bardzo fotogeniczna, poza tym złote rybki...mmm...tylko kurcze, spełniają jakieś złe życzenia, że trzeba uważać?
Ogólnie to ślicznie i dynamicznie, zwłaszcza to zimowe niebo takie dramatyczne :-)
Pozdrówki ciepłe ślę:-)

info-kajak użytkownik info-kajak(posts:180) dodano 21.06.2012 22:23

Telepatia działa nie dalej jak wczoraj przejeżdżając koło parku,pomyślałem mógłbyś zrobić galerię, a tu mówisz i masz

dispar użytkownik dispar(posts:5210) dodano 21.06.2012 21:08

Aha, zapomniałem dodać, że pierwsze trzy fotki to nie ja robiłem. W tamtym czasie pstrykałem aparatem Ami, ale nie stać mnie było na klisze.
Fotografie są ze zbiorów kolegi Rafała, któremu w tym miejscu serdecznie dziękuję.

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!