m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (33):

 

the closest galleries:

 
Peru - Kanion i dolina Colca
1pix użytkownik pipol odległość 5 km 1pix
Peru cz.  XI - Cruz del Condor
1pix użytkownik wmp57 odległość 10 km 1pix
Peru (03) Kanion Colca
1pix użytkownik raul odległość 15 km 1pix
Peru cz.  XII - W drodze do Puno.
1pix użytkownik wmp57 odległość 16 km 1pix
W krainie Inków - 07.
1pix użytkownik jotwu odległość 40 km 1pix
Peru cz.  X - Chivay.
1pix użytkownik wmp57 odległość 47 km 1pix

comments to the gallery (37):

 
voyager747 użytkownik voyager747(posts:4620) dodano 06.04.2017 21:36

piękne miejsce

baracuda77 użytkownik baracuda77(posts:3568) dodano 25.09.2013 15:58

Cudne kadry 2,3,15,33:)Pozdrawiam

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5756) dodano 08.08.2013 23:09

Musialam tu wczesniej byc, z przyjemnoscia obejrzalam znow, pozdrawiam:)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5756) dodano 08.08.2013 23:08

Pieknie, pieknie.Bardzo mi sie podobalo:))

dispar użytkownik dispar(posts:5297) dodano 22.03.2013 00:56

Mocno się podobało.
Pozdrawiam:)

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 05.03.2013 21:15

:)

zibid użytkownik zibid(posts:2270) dodano 17.07.2012 22:14

klasa

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 10.04.2012 20:41

@herika: Zwłaszcza jak myślisz, że już pozamiatane i człowiek się spóźnił, a tu wzlatują takie ptaszyska - bardzo fajnie wtedy zobaczyć kondora. Widoki piękne, a i świat już ginący - wszyscy wynoszą się do Limy i Arequipy...

herika użytkownik herika(posts:1713) dodano 07.04.2012 11:50

wspaniała wyprawa:) dla takich widoków warto nawet samemu dżwigać plecak;) i fajnie tak zobaczyć kondora:)

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 28.02.2012 00:25

@nola76: jak wspominałam - plecak zawsze można wysłać mułem;) albo zabrać mały na wodę, resztę zostawić w jakimś hostelu. My nie bardzo nawet miałyśmy mniejsze, więc nadmiar został tam gdzie spałyśmy, a do dużego poszły najważniejsze rzeczy:) dzięki za wizytę i pozdrawiam:)

nola76 użytkownik nola76(posts:6687) dodano 26.02.2012 20:46

Widoki przepiękne:) galeria i wyprawa super:) zazdroszczę kondycji, w takim słońcu poginać z plecakiem to nie dla mnie;)
pozdrawiam:)

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 24.02.2012 20:40

@magg: dziękuję, już niedługo będą kolejne, pozdrawiam!:)
@mieczysaw: dziękuję i również pozdrawiam:)

mieczysaw użytkownik mieczysaw(posts:2098) dodano 24.02.2012 20:34

Widoki zapierają dech."Wyżej niż kondory"-książka W.Ostrowskiego w mojej biblioteczne ,należy do moich ulubionych.Tylko mogę pozazdrościć tak wspaniałej wyprawy i tego,że byłaś wyżej niż kondory.Pozdrawiam

magg użytkownik magg(posts:423) dodano 24.02.2012 19:46

Pięknie przedstawiasz swoje przygody z Peru.Czekam na kolejne.

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 24.02.2012 18:42

surykatka, kordula157, katia, mgfoto, olazim, doracz, anikim, anusia_osia, wielkopolanka, annuus80 - wszytskim bardzo, bardzo dziękuję za komentarze, te pozytywne opinie wiele dla mnie znaczą:)

annuus80 użytkownik annuus80(posts:1361) dodano 24.02.2012 18:21

Ciekawa galeria z pięknymi widokami.
Pozdrawiam:)

wielkopolanka użytkownik wielkopolanka(posts:1850) dodano 24.02.2012 09:47

Niesamowicie piękne widoki! świetna galeria zapierająca dech w piersiach! gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)))

anusia_osia użytkownik anusia_osia(posts:1188) dodano 24.02.2012 08:40

Niesamowite wrażenie. Przestrzeń, ptaki, aż dech w piersi zapiera. Pozdrawiam

anikm użytkownik anikm(posts:4509) dodano 24.02.2012 00:08

Widoki cudowne. Kanion jest niesamowity.
Szkoda że na zdjęciach nie da się pokazać jakie te ptaki są olbrzymie.
Masz piękne wspomnienia, wspaniała wyprawa.
Pozdrawiam serdecznie:)

doracz użytkownik doracz(posts:1044) dodano 23.02.2012 23:17

Wspaniałe krajobrazy, kondory w locie powalają. Galeria rewelacyjna! Pozdrawiam serdecznie ;-)

olazim użytkownik olazim(posts:2233) dodano 23.02.2012 23:05

Wspaniała wyprawa,zdjęcia-cudenka.Opowiedziałaś tak ciekawie że wydawało mi się prawie że tam byłam, 31 zdjęcie ciekawe -pozdrawiam.

mgfoto użytkownik mgfoto(posts:6126) dodano 23.02.2012 22:23

Ptaszki robią wrażenie. Górki też. Wspaniała wyprawa. Pozdrawiam :)

katia użytkownik katia(posts:130) dodano 23.02.2012 20:06

Ale fajnie miałaś!! Piękne widoki, piękne fotki.
Z tym plecakiem na mule to dobry pomysł ale mnie by było żal muła .. No chyba, że jednak bardziej żal by mi było moich pleców ;)

kordula157 użytkownik kordula157(posts:5756) dodano 23.02.2012 19:43

Gratuluję wyprawy i widoków:))Bardzo sie podobalo:)))

surykatka użytkownik surykatka(posts:7135) dodano 23.02.2012 18:28

Pozazdrościć wyprawy i widoków. Pięknie! :-) Twoja galeria powinna mieć podtytuł : Wolność :-))))) pozdrawiam :-)

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 23.02.2012 18:14

@grace, strabsenfilm, carmel, travelan, markopol, vivi: dziękuję za odwiedziny i cieszę się z tak pozytywnych opinii!
Wszystkim dziękuję za komentarze i oceny:)
A dla zainteresowanych: plecak może ponieść nam muł, jeśli nie mamy sił go taszczyć - my nasze w ten sposób wysłałyśmy na górę - wyszło tak po 13zł na osobę, więc całkiem był to przystępny cenowo luksus;)
@grace: A co do wizytówki galerii - ostatnie nawet miało być pierwszym, ale bałam się, że ze względu na swój wymiar będzie dziwnie ucięte... ale można spróbować:)

vivi użytkownik vivi(posts:487) dodano 23.02.2012 17:18

Najprawdziwszy '' el condor pasa''
Bardzo tu sympatycznie a widoki zapierają dech w piersiach.
Dobrze że jeszcze są takie miejsca.
Pozdrawiam nucąc najbardziej znaną peruwiańską meldię.

markopol użytkownik markopol(posts:1492) dodano 23.02.2012 16:46

Ale super wyprawę miałaś a ten kondor na fotkach to pewnie Twoja nagroda za cierpliwość i wytrwałość.
Galeria bardzo podobająca,dałbym Ci 10 ale nikogo na OŚ nie oceniam wolę wstawić komentarz.
Pozdrawiam i gratuluję wyprawy.

grace użytkownik grace(posts:3357) dodano 23.02.2012 14:53

Jeszcze raz tu wrocilam, bo podoba sie bardzo:) A moze ostatnia fotka, chociaz to pointa, powinna byc wizytowka tej galerii? Pozdrawiam:)

travelan użytkownik travelan(posts:348) dodano 23.02.2012 14:30

Świetna wyprawa. Dla takich wrażeń i widoków zeszłabym na dno tego kanionu pewnie szybciej, a na pewno bardziej ochoczo, od mojej córki w Twoim wieku;) Pozdrawiam serdecznie:)

carmel użytkownik carmel(posts:1169) dodano 23.02.2012 14:22

Migot :) cieszę się z Twojej obecności na OŚ. Świetna galeria :) pozdrawiam

strabsenfilm użytkownik strabsenfilm(posts:790) dodano 23.02.2012 14:18

Była kiedyś taka piosenka - "nie dla mnie sznur samochodów". Mogę dziś sobie zaśpiewać - "nie dla mnie takie kaniony". Bo jak się dźwiga na plecach 70 lat, to na plecak już nie ma miejsca:( Ale dzięki Twojej wyprawie i ja mogłem w niej uczestniczyć. Piękna galeria i choć zazdrość to brzydkie uczucie, w przypadku tych widoków, które były Waszym udzialem, jest w pełni usprawiedliwione :)

grace użytkownik grace(posts:3357) dodano 23.02.2012 13:57

Wow, trzeba sie wykazac niezla kondycja, ale widoki rzeczywiscie wynagradzaja wszystko. Przejsc to moze bym i przeszla, ale czy z takim plecakiem, tego to juz nie jestem taka pewna;) Widok na koncu piekny! Bardzo ciekawa opowiesc:) Pozdrawiam:)

pipol użytkownik pipol(posts:8872) dodano 23.02.2012 13:21

łe , a to taki fajny ptak :)

migot użytkownik migot(posts:305) dodano 23.02.2012 13:01

@satan: dzięki wielkie:)
@pipol: kondory były nam łaskawe tego dnia:) Czy ja mam własną..:)? nie... postanowiłam sobie odpuścić te atrakcję;)

satan użytkownik satan(posts:3096) dodano 23.02.2012 12:55

Rewelacja! Bardzo mi się podoba ta wyprawa, jestem pod wrażeniem. :-)
A teraz, tutaj na miejscu serwujesz ciekawą opowieść i zacne fotki. Widoczek z nr 33...bajeczny! A spóźnialski z nr 8 bardzo majestatyczny.

Pozdrawiam. ;-)

pipol użytkownik pipol(posts:8872) dodano 23.02.2012 12:55

Alke udało Ci sie świetnie kondory siedzące uchwycić !! A gdzie masz fotkę z tym szarym orłem na ramieniu ?

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!