m s my mo ms
version_button
| register | forgot password? en pl
nick: password:

pictures in the gallery (41):

 

the closest galleries:

 
Bali to nie tylko plaże
1pix użytkownik asica odległość 5 km 1pix
Bali, Indonezja
1pix użytkownik voyager747 odległość 10 km 1pix
Bali 2011
1pix użytkownik qlepa odległość 11 km 1pix
Indonezja cz.  XXVII - Bali (5)
1pix użytkownik wmp57 odległość 13 km 1pix
INDONEZJA - jawa,  bali,  lombok
1pix użytkownik trik odległość 13 km 1pix
Bali
1pix użytkownik darmoch odległość 15 km 1pix

comments to the gallery (25):

 
irena2005n użytkownik irena2005n(posts:3033) dodano 05.08.2018 08:45

Pola ryżowe rzeczywiście piękne...miło było tam powędrować razem z Tobą ... pozdrawiam serdecznie

klavertjevier użytkownik klavertjevier(posts:2700) dodano 03.06.2014 16:22

Przestraszyłam się opowieściami Irolka o Bali…
My byliśmy kilka lat temu , ale nie zamawialiśmy wycieczki objazdowej czy hoteli na południu wyspy, oblężonych przez turystów… Od znajomych dowiedzieliśmy się, że najlepiej wynająć prywatny domek. Domki takie można wynająć na różną ilość osób, od tego zależy również cena…
A jakże byliśmy zdziwieni, kiedy na miejscu okazało się, że wraz z domkiem czekał na nas personel!
Ogrodnik, który codziennie rano czyścił nasz prywatny basen oraz kucharka, która za 30 euro tygodniowo, robiła zakupy na lokalnym rynku i rozpieszczała nas tradycyjnymi przysmakami…
Powiem szczerze, że jeszcze tak luksusowych wakacji nie miałam nigdy!
A turystów na północy Bali było jak na lekarstwo!
Dla mnie wyspa Bali to prawdziwy raj na Ziemi!

irolek użytkownik irolek(posts:1008) dodano 17.08.2011 17:54

piorusny-jesli pytasz co bym wybral to mimo wszystko Bali ( z dwojga zlego ;))) ).
POZDRAWIAM

piorusny użytkownik piorusny(posts:62) dodano 17.08.2011 15:56

Bali czy Ko Phi Phi ?

irolek użytkownik irolek(posts:1008) dodano 14.04.2011 00:09

waldoxford27-na Bali bylismy tylko na dwuch plazach:Sanur i Kuta.Ta pierwsza calkiem fajna i spokojna(jak na Bali) a druga to porazka ,nie polecam!!!
POZDRAWIAM

waldoxford27 użytkownik waldoxford27(posts:8) dodano 12.04.2011 22:56

czesc mam pytanie wybieram sie na Bali - ktora plaza najpiekniejsza???? to dla mojej dziewczyny, dzieki.

irolek użytkownik irolek(posts:1008) dodano 31.03.2011 16:39

deszczu-na Jawie tez bylo pusto(brak turystow) i ludzie tez byli mili,bardzo mili i bylo naprawde baaardzo tanio.Ale ja pisze o Bali-miejscu gdzie nawet w porze deszczowej turystow jest pelno(glownie Chinczykow i Rosjan nie liczac Australijczykow,ktorzy jednak nie rzucaja sie w oczy).No i piszesz ze to bylo dekade temu.POZDRAWIAM

deszcz użytkownik deszcz(posts:2891) dodano 31.03.2011 16:08

... miałem i mam inne wspomnienia. Ale coż tak bywa. Było to po wrześniowym ataku w Nowym Yorku w styczniu 2002. Na Lombok było pusto. Byli mili, bardzo mili i tanio. Pola ryżowe bardzo działają na moją wyobraźnię. Pozdrawiam serdecznie.

magdalena użytkownik magdalena(posts:3649) dodano 30.03.2011 08:01

Cudne te pola ryżowe!

marek50 użytkownik marek50(posts:771) dodano 30.03.2011 05:06

Irolek - tak przy okazji - gdy pisalem o wynajeciu auta z kierowca, to od razu myslalem o tym, zeby na caly czas pobytu i wtedy juz nie szukasz przejazdow Kuta- Ubud, bo gdziekolwiek chcesz, to jestes od razu zawozony. Bedac w samym Ubud lepiej oczywiscie korzystac ze skutera, ale to co najwyzej pare godzin...pozniej i tak warto pojezdzic dookola i dalej, a tu juz samochod jak w sam raz.

marek50 użytkownik marek50(posts:771) dodano 30.03.2011 05:01

No coz...nie ma to jak byc sam swoim kierowca :) Ja jednak uwielbiam taka wolnosc! Zatrzymuje sie gdziekolwiek chce, zmieniam w ostatniej chwili plany, bo na przyklad cos po drodze mnie zaciekawilo, albo widze, ze gdzies pogoda sie psuje. Po prostu wszystko zalezy ode mnie :)

irolek użytkownik irolek(posts:1008) dodano 29.03.2011 16:58

anikm-zapewniam Cie;Komercja ,komercji nierowna.
POZDRAWIAM

irolek użytkownik irolek(posts:1008) dodano 29.03.2011 16:57

Marku-samochod z kierowca wynajmowalismy trzykrotnie(na caly dzien-40$ z paliwem) i zawsze konczylo sie to tak samo tzn.kierowca mimo wczesniejszych uzgodnien chcial nas zaciagnac z calej sily do ktoregos z zaprzyjaznionych sklepow,my z calej sily wzbranialismy sie przed tym i konczylo sie klotnia i "struganie fochow" przez reszte dnia.Ale mi bardziej chodzilo o przejazdy typu;Kuta-Ubud-najtanszy byl prywatny bus,ktory jechal dwie godziny(40km) i kosztowal 7$ w jedna strone.
Jesli chodzi o pazernosc balijskich gorali to masz racje-w gorach bylo najgorzej.Ale pamietajmy ze wyspa jest w wiekszosci gorzysta :)))
POZDRAWIAM

anikm użytkownik anikm(posts:4509) dodano 28.03.2011 22:50

Bardzo egzotycznie.Pola ryżowe niezwykle malownicze,ciekawe świątynie.
Komercja?A w jakim regionie świata popularnym turystycznie tego nie ma?
Pozdrawiam:)

marek50 użytkownik marek50(posts:771) dodano 28.03.2011 02:55

echhh Irolku - widze, ze Bali potraktowales troche "z buta" :) Moje obserwacje z tego miejsca niekoniecznie pokrywaja sie z Twoimi.
To prawda, ze Bali jest niezwykle skomercjalizowane. Z tym trudno sie nie zgodzic.
Podobnie jest w przypadku "turystycznej mafii" :) ....podoba mi sie to okreslenie.
Jednak juz w przypadku transportu - rzecz ma sie zupelnie inaczej. Po co probowac jazdy autobusami, jesli za 40 dol wynajmiesz taksowke z kierowca i oplacisz paliwo na caly dzien? Wynajem samochodu bez kierowcy zaczyna sie juz od 12 dol /dzien ( Suzuki Jimmy - auto dla tych, ktorych wzrost nie przekracza 175cm). Za 22 dol mozna miec naprawde przyzwoite i obszerne Daihatsu, lub siostrzana Toyote (cena lacznie z ubezpieczeniem).
Za 5 dol /dzien mozna wynajac motocykl.
Tlumy?...no coz Indonezja w tej czesci kraju ( a jeszcze gorzej na Jawie) jest najgesciej zaludnionym obszarem swiata. W takim miejscu raczej trudno sie zrelaksowac, chociaz juz polnocna czesc Bali jest zupelnie inna i daleko tam do takiego tloku, jak w czesci poludniowej. Jeden tylko problem - zwlaszcza w sezonie , w ktorym byliscie polnoc ma znacznie wiecej opadow, niz poludnie.
Na polnocy wyspy nie ma zupelnie ani chinskich, ani koreanskich wycieczek. Zreszta praktycznie nie ma tam zadnych wycieczek, a jedynymi turystami sa ci, ktorzy przyjechali na wyspe indywidualnie.

No i na koncu pazernosc? Z tym nie do konca sie zgadzam. Jakby nie bylo, to jest to ciagle jedno z najtanszych turystycznych centrow swiata. Jedyne miejsca, gdzie niemal zawsze spotykam sie z pazernoscia, to te w gorach ( nie wiem co gory maja do psychiki mieszkancow, ale faktem jest, ze gdziekolwiek nie bylbym na swiecie, to zawsze tam wlasnie najbardziej chca mnie "wydutkac" :D )
Faktem jednak jest Irolku, ze jesli chcieliscie wypoczac, to lepiej bylo od razu pojechac do Kuta....tyle ze Kuta Lombok, a nie Kuta na Bali :) Lombok zdecydowanie bardziej sprzyja wypoczynkowi i plazowaniu , niz Bali.

irolek użytkownik irolek(posts:1008) dodano 27.03.2011 23:05

Dzieki wszystkim za wizyte,komentarze i oceny.
POZDRAWIAM

surykatka użytkownik surykatka(posts:7135) dodano 27.03.2011 21:28

Zielono mi się zrobiło...przed oczami, dziękuję ;-) pozdrawiam

mgfoto użytkownik mgfoto(posts:6126) dodano 27.03.2011 19:40

Pola ryżowe faktycznie piękne. 9 - rozczulające ;)

wmp57 użytkownik wmp57(posts:2140) dodano 27.03.2011 19:26

Margo, też czasem myślę, która moja podróż była tą "podróżą życia".
Trochę ich już przeżyłem. Także dosłownie.
Teraz myślę, że ta PODRÓŻ jest jeszcze przede mną, a ja ciągle na nią czekam.

margo użytkownik margo(posts:2554) dodano 27.03.2011 18:50

Ze zdjęć widać, że jest tam ciekawie.
Świątynie i pola ryżowe zrobiły na mnie wrażenie, jednak wzięłam sobie do serca to co napisałeś we wstępie i raczej tam nie pojadę, he,he.
Zastanawiam się co dla mnie byłoby podróżą życia. Zawsze myślałam, że Tajlandia, ale sama nie wiem. Pozdrawiam

walizka użytkownik walizka(posts:612) dodano 27.03.2011 17:38

Pola ryżowe muszą być zadośćuczynieniem za inne męki turysty. To niezwykłe widoki.

konwalia użytkownik konwalia(posts:3259) - User deleted dodano 27.03.2011 17:17

Podobno Bali,to wyspa marzeń i każdy tam sie zakochuje.
A tu pełno małp.
Wstęp pozbawił mnie złudzeń.
Pola ryżowe cudne.
Pozdrawiam.

dispar użytkownik dispar(posts:5301) dodano 27.03.2011 16:35

Pola ryżowe fajne. Imponująca wyprawa.
Pozdrawiam.

watcher użytkownik watcher(posts:1927) dodano 27.03.2011 15:09

Podobalo sie. Niezle foty !

wmp57 użytkownik wmp57(posts:2140) dodano 27.03.2011 14:56

Wstępem zniechęcasz, zdjęciami zachęcasz. Więc jak to jest na prawdę z Bali?
Krótki pobyt fakultatywny - tak, dłuższy pobyt wypoczynkowy - nie?
Pola ryżowe, mimo wszystko, są świetne.
Pozdrawiam.

You must login to add comments. If you're not a member of the community, join us!